מידע על העסק

״תכל׳ס״ היא הרצאה על העצמה נשית, שתגרום לך לקום ולעשות שינוי!

כולנו מפנטזות על חיים יותר טובים, שמחים ורגועים:
אנחנו רוצות לשלב בין הבית לעבודה בלי להרגיש אשמות כל הזמן.
חשוב לנו להיות אימהות טובות ובנות זוג אוהבות בלי לוותר על עצמנו ובלי לכעוס על כל העולם.
וכן, גם ממש בא לנו להצליח לרזות, להתחיל להתעמל או להפסיק לעשן….
והאמת? אנחנו יודעות מה אנחנו צריכות לעשות כדי שזה יקרה.
אז למה זה לא קורה?

ת׳כלס זו ההרצאה שתזכיר לכן מי אתן ותניע אתכן לפעול כדי להגשים את החלומות שלכן.

זה בדיוק מה שקרה לפני חמש עשרה שנים לסופרת ענת קלו לברון, אחרי שמצאה את עצמה במקום הכי נמוך בחייה היא החליטה להמציא את עצמה מחדש. היא בחרה מי היא רוצה להיות, במה היא רוצה לעסוק, איזה מערכות יחסים היא רוצה שיהיו לה, את מי היא רוצה שהעולם יפגוש ואיך היא רוצה שיראו חייה ולמרות שלמדה כל קורס וסדנה אפשריים היא הבינה שהיא לא מצליחה להשיג את מה שהיא רוצה.

היא יצאה לחקור איך זה יכול להיות שבעידן שבו כולנו אמורות לדעת הכול אנחנו לא מצליחות ליישם את זה. את מה שהיא גילתה היא מספרת בהרצאתה באותנטיות, התלהבות ובעיקר בגובה העיניים. היא משתפת בסיפור החיים המרגש שלה, ומביאה שיטות כלים ומחקרים שעזרו לה להצליח להיות הגירסה הכי טובה של עצמה – ושיעזרו גם לכן להיות הגרסאות הכי טובות של עצמכן.

בעשור האחרון עזרה קלו לברון לאלפי אנשים לשנות את חייהם להפוך משברים לנקודות זינוק ולגלות את גודלתם היא עשתה זאת באמצעות ספריה ("קשת בשחור לבן", "אושר לא מה שחשבתי" ורב המכר "תכל'ס – איך להיות הגרסה הכי טובה של עצמך), הופעותיה בתוכיות טלוויזיה, הרצאות וסדנאות בהנחייתה. בעבר כיהנה בתפקידי שיווק בכירים בחברות יבמ ומיקרוסופט.

זאת לא עוד ההרצאה על ידע, זאת הרצאה על תכל'ס

יש! אני בטלויזיה!

הספרים שלי!

תכל'ס

רב המכר. איך להיות הגרסה הכי טובה של עצמך' נכתב מתוך אמונה וידיעה שכל אחד יכול לאהוב את עצמו, להוציא מעצמו יותר, להגשים את עצמו ולחיות חיים משמעותיים. הוא גם נכתב מתוך ידיעה שכולנו יודעים הכל, אבל למרות שכולנו יודעים הכל אנחנו לא מצליחים להיות הכול. פעם האמינו שידע זה כוח, היום, כשהכוח נמצא תחת כל עץ רענן, ברור שידע הוא כוח רק כשמצליחים להפוך אותו לדרך חיים.

זה בדיוק מה שקורה בתכל'ס פרט לקריאה סוחפת בספר, ורצון אז שמתעורר להתנסות בכלים שמופיעם בו בסוף כל פרק יש תכל'סון שיאפשר לכם להטמיע את הידע ולשנות את חייכם.

 

 

אושר, לא מה שחשבתי

אושר, לא מה שחשבתי נכתב בעקבות תהליך שעברתי במשך שמונה שנים. שמונה שנים שבהן הבנתי שחיי הם תוצאה של הרגלים, פרשנויות מוטעות ותפיסות שמעולם לא העמדתי במבחן, וכדי לשנות אותם עלי לנסות דרך חדשה. אז יצאתי לבדוק. כמו ילדה מורעבת עברתי מקורס לקורס, מהרצאה להרצאה, ומכל אחד אספתי וניסיתי על עצמי עוד כלי, עוד גישה. גיליתי שהמציאות היא לא גזרת גורל, שעל רוב התוצאות בחיינו אנו יכולים להשפיע באמצעות התודעה, שהיקום הוא מקום ידידותי, והכי חשוב, שבניגוד למה שאנו מאמינים, יש לנו יכולת שינוי מפתיעה.

הספר מאגד רגעים רבים שבהם התקרבתי אל אהובַי ואל עצמי, הצלחתי להשתחרר מאמונות שקבעו את גורלי ויצקתי משמעות חדשה לחיי. אחת מהתפיסות שפגשתי בדרך היתה שאם יש בעולם אדם אחד שהצליח לשנות משהו בחייו, מדובר בפוטנציאל אנושי שטמון בכולם. תחשבו על זה — לא עוד יחידי סגולה שמצליחים במקום שאחרים נכשלים בו, אלא אנשים בעלי יכולת שפשוט עוד לא גילו אותה בתוכם. אני מציעה לכם, ולו רק בזמן קריאת הספר, לאמץ את האמונה הזו.

 

 

קשת בשחור לבן

כשהתינוקת שלי חלתה בסרטן וחשבתי שעולמי חרב עלי, חיפשתי משהו שיעודד אותי, ולמרות שהייתי מוקפת באנשי רפואה שדיברו במונחים של פרוגנוזה ודיאגנוזה, חיפשתי עידוד דווקא מהורים שכבר היו שם והצליחו לצאת מזה כשידם על העליונה. כשחיפשתי ספר שייתן לי תקווה, מצאתי רק סיפורי ניצחון של מבוגרים. ברגע של חולשה ותוך כדי ניהול משא ומתן בלתי פוסק עם אלוהים נשבעתי שיבוא יום ואני אהיה האמא הזאת שתתן תקווה לאחרים.

קשת בשחור לבן מאפשר הצצה נדירה לתוך חייה של אם לילדה חולה, ולמרות היותו מרגש ומטלטל הוא כתוב בהומור ומלא באופטימיות.

זה מה שנשים אומרות עלי

הצטרפי לאלפי נשים שהפכו לגרסה
הכי טובה של עצמן!

המסע אל עבר חיים מאושרים ובריאים יכול להתחיל ממש עכשיו

גלריית תמונות

הוספת דירוג וביקורת על בית העסק

ענת קלו לברון

Be the first to review “ענת קלו לברון”

איכות
זמינות
מקצועיות
שרות
מחיר
הייתם אצלנו ? נשמח שתשתפו איתנו כמה תמונות