מידע על העסק

להיפגש שוב!


אז זהו, חוזרים להיפגש פנים אל פנים.
עם התלמידים, עם המורים, עם החברים.
ללא זום, תיכף גם ללא מסיכות…
החזרה לבית הספר מביאה עמה לרבים שמחה ואנחת רווחה גדולה.
אך היא מלווה גם בהרבה בעיות ואתגרים, מכל מיני סוגים.
אז לפני שהבעיות הללו תנחתנה עלינו כמו 10 טון,
בואו ניקח רגע להרגיש את עצמנו, לפגוש אחד את השניה…
1 מכל 5 תלמידים בישראל סובל מתסמיני חרדה בשל הקורונה,
כך אומר המחקר.
הסדנה הזו מטרתה לעזור למורה לזהות ולתת מענה לצרכים
הרגשיים של הילדים, אך לא פחות חשוב מזה –
לתת הזדמנות למורים למלא מצברים ולהתכוונן עם עצמם ועם עמיתיהם.

מבית היוצר של "להיות מראה נאמנה", עמנואל לאור מציע לכם 3 מפגשים

הממומנים ע"י עמותת המורים.

3 מפגשים של הנאה וצחוק (משחק, סימולציות, שפת הגוף…כיף גדול !).

עם כלים הלקוחים מעולם התיאטרון, הטיפול והמדיטציה,

הסדנה תראה לכם איך לתת

לעצמכם ולתלמידים שהות להתאקלם שוב, עם יותר רוגע, קירבה וחיבור.

נלמד כיצד לאתר ולתת מענה למצוקה רגשית, כיצד לשים גבולות בריאים,

יחד עם הקשבה אמפטית, כיצד לתת משוב אינטואיטיבי,

וכיצד למלא את המצבר האנרגטי שלנו.

תוכן הסדנה

המפגש הראשון : שפת הגוף

תשומת לב והבנה של שפת הגוף מעצימה אותך כמורה וכאדם !
כיצד להבין ולהתקרב לילד עם אמפטיה וחיבור רגשי,
תוך שימוש בשפת הגוף כמפתח.
מה אני "משדר" לילדים כמורה ?
מה הן נקודות העצמה הייחודיות לך? ומה ניתן לשפר, וכיצד ?

המפגש השני : נוכחות

הקשבה מחייבת קשב, קודם כל לעצמך.
מהי הכלה ?
נתרגל הקשבה לעצמנו, גם תוך כדי הקשבה לאחר, בזוגות ובשלשות.
לעתים המפגש יכלול תהליך של דמיון מודרך,

המפגש השלישי : אינטליגנציה רגשית בכיתה

מה המקום של אמפטיה בכיתה ? ושל גבולות ?
סימולציות של מצבים בעייתיים וטעונים בין מורה לתלמיד ובין מורה להורה.
כיצד ניתן להפוך את שדה הקרב לשדה של קרבה !
המשוב האישי וחשיבותו בבנייה של אמון ובחיזוק הדימוי העצמי.

הסדנה ניתנת כמתנה לביה"ס ע"י עמותת המורים

משובים ממורים וצוותי הוראה

מנהלת בי"ס רימונים, קרית טבעון: סתוית לרנר

בסדנא הראשונה השחקן שבו הדהים את כולנו וסחף למקומות של חופש, צחוק, כנות והעצמה. בסדנא השנייה הצלחנו לבצע יחד עם עמנואל "דמיון מודרך" בקבוצה, מה שפרק מתח ועכבות ויצר קירבה גדולה בין הצוות. בשלב המפגש השלישי פעלנו כמקורבים המכירים זה את זה אך מפתיעים ומופתעים. התגובות של הצוות היו אוהדות ומפרגנות: "אחר", "נוגע בנפש ובלב". "הנאה והנעה במפגש מסוג אחר הנוגע קודם כל באישי ובפנימי שלי ומביא אותי לכדי שימוש וראייה עם האחרים, תלמידים, הורים, קולגות.." "חשבתי שאני מכירה את חברותיי לצוות אך גיליתי דברים חדשים מעולם הפנימי והאחר", "הרגשתי בבית והצלחתי לחשוף ". יש משהו מעודד כנות ופתיחות ומאוד מעצים ועם זאת משרה אוירה נעימה ומכילה במפגשים. ממליצה מאוד !

בית ספר הנדיב, מטולה:

עמנואל יקר שלום רב, עברנו היום סדנא בבית הספר ה"נדיב" במטולה הקרה, הרחוקה והערפילית😊🌨 רציתי להודות לך על סדנא מעצימה, משמעותית, מהנה וחוויתית שמעבר לתכנים הכל כך משמעותיים לנו כאנשי חינוך, העובדים יום יום לצד תלמידים\הורים\מנהלת וצוות חינוכי- נתנה לנו הרבה מעבר לזה! האקלים של חדר המורים שהועצם והבמה שנתת בנוכחותך והנחייתך המעולה והנבונה ליצירת האווירה הכל כך נעימה ומאפשרת ויצירת שיח מקשיב, ומקום בטוח : לשתף, לצחוק ולהיות יחד עם אנשים שאותם אנו פוגשים יום יוםועימם עובדים ובכל זאת, לא מגיעים איתם למקומות האלה, ולא נקרות בידינו ההזדמנויות תמיד לדבר באמת! או רגע לעצור ולהקשיב…בלי ישר להגיב ולהגיד את משנתנו… מודה לך מקרב לב! ומקווה להיפגש בהמשך בסדנאות משמעותיות אחרות לנו כצוות👍 עידית תמיר רכזת חברתית מטולה הנדיב

תיכון בני עקיבא, באר שבע:

ברצוני לשתף אותך מתחושות הצוות החינוכי שהיה שותף לסדנא לחיזוק ההקשבה הפנימית שהובלת בישיבתנו בימי ההערכות לתשע"ח. ראשית, הסדנא מילאה צורך חשוב שחשנו בקיומו, והרגשנו טוב יותר להגדירו לאחר ההשתתפות בסדנא. הנושא היה מרתק ומעורר לחשיבה מחודשת ולהעמקה בעבודתנו האישית והחינוכית. העברת את הסדנא בשלוות נפש מיוחדת ובדרך מעניינת ששילבה בין תיאוריה לתרגול מעשי באיזון שהתאים לנו מאד. אין לנו ספק כי הצלחת לגעת בנו כצוות חינוכי וכבני אדם ולגרות בנו מקומות עדינים ועמוקים בעצמנו. אנו מקוים כי נצליח להשתמש בכלים אלו להמשך עבודתנו בחינוך. תודה רבה. מאמינים שעוד נפגש. בשם כל הצוות. יובל ממן, מנהל תיכון בני עקיבא, באר שבע

בית ספר מיוחד פריד, נצרת:

להיות"-מסע משחרר בדמיון מודרך היה מהמם! מנחה מקצועי ואישי יש לו יחס טוב לאנשים כולם התחברו אליו. הוא מרצה תוסס, מקרין כוחות חיוביים לקבוצה. משוב צוות: היה מעולה כולנו נהנינו מאוד. יש כוח לעמנואל. היה מרתק חידש המון דברים, עבד באופן מעמיק ומגוון. המורים מאוד נהנו והביעו עניין רב. צוות בית סםר מיוחד פריד, נצרת

חט"ב אור מנחם, אשדוד:

מנחם סעדיה – מנהל חטיבת הביניים אור מנחם, אשדוד: "הוא היה ממש מצויין, מרצה מקצועי מאוד, מרתק את שומעיו ומדבר אליהם מתוך כבוד. מצליח לסחוף את שומעיו ולהפעילם בפעילות מדהימה. אנשים מאוד נהנו, התחברו אליו. היה נהדר !". ציון 10.

חט"ב מדעים ואמנויות, נהריה:

עמנואל שלום, היה לי ולנו העונג לעבוד אתך ! הסדנה הייתה מרתקת ומעניינת, המורים נחשפו לתכנים מהתת מודע ,למדו את המשמעות שלהם בתקשורת היומיומית בביה"ס ובחיים בכלל. הצלחת לרתק ולהוביל אותנו למחוזות נפש עלומים, להיות מראה לעצמנו ולהבין את המסרים הסמויים שאנו משדרים וקולטים כל הזמן תודה על מפגשים שהתנהלו באווירה פתוחה, מכילה ומאפשרת אשר ללא ספק תרמו גם לגיבוש ולקירבה בין חברי הצוות. יישר כח! מיכל מימון, מנהלת חט"ב מדעים ואמנויות, נהריה

 עמנואל לאור

עמנואל לאור, מנכ"ל "חיבורים". מרצה, מנחה, מטפל רגשי

עם ניסיון של 22 שנים, עמנואל עובד עם בתי ספר, גנים וצוותי הוראה וטיפול. סדנאותיו והרצאותיו ממומנות ומומלצות ע"י עמותת המורים.

עמנואל הנחה קבוצות התפתחות בבתי ספר לרפואה משלימה, לימד בביה"ס לפיקוד ומנהיגות של חיל האוויר, ליווה שנים רבות את המפעל להכשרת ילדי ישראל בהשתלמויות, עובד עם מנהלים וראשי צוותים בתעשייה, בארגונים וחברות בסקטור הפרטי, פיתח והעביר קורס אימוני פורץ – דרך בהסתדרות הכללית "האדם כמנהיג של חייו". ב – 10 השנים האחרונות הוא עובד באופן שוטף ואינטנסיבי עם צוותי הוראה וטיפול ועם גננות בכל הארץ ובכל המגזרים.

בעל הכשרה באימון, משחק, פסיכודרמה, פלייבק, צילום, מטפל מוסמך ב"מודעות דרך הגוף".

תואר ראשון מהאו"פ במנהיגות חברתית

קליניקה פרטית בקציר.

לאתר של עמנואל לחצו כאן >>>

גלריית תמונות

הוספת דירוג וביקורת על בית העסק

עמנואל לאור

Be the first to review “עמנואל לאור”

איכות
זמינות
מקצועיות
שרות
מחיר
הייתם אצלנו ? נשמח שתשתפו איתנו כמה תמונות