מידע על העסק

הכל כתוב
ערב סוחף וחושף ….את הסודות מאחורי כתב היד. 

הפעלה מרתקת וסוחפת בגרפולוגיה שמתאימה לצוות בית הספר

מתאימה מאוד כאירוע גיבוש לצוות המורים, פעילות ליום המורה, מתאימה כצ'ופר בסיום שנה, בסיום מחצית, וכאירוע מגבש ומעצים לחדר המורים או אפילו כחלק ממליאה.

הפעלה בגרפולוגיה ובעוד קצת קסם,  שבה כולכם שותפים פעילים,  חווים, לומדים, מגלים על עצמם ועל אחרים המון דברים מעניינים והכל מכתב היד, מהציורים והחתימות שתחתמו,

הפעלה שיוצרת קסם, גיבוש, צחוק, סקרנות והרבה  כייף.

בעזרת הגרפולוגיה יתגלה לכם כל מה שמעניין בכם, בחברים, בקולגות, בבני הזוג, וכל זאת על פי כתב היד, בשיתוף פעולה של הקהל, תכתבו משפטים מעניינים, מילים מיוחדות ואותיות מסוימות, וגם ציורים נהדרים ונראה מה נאמר מעבר לכתוב.  במפגש שכולו הומור וסקרנות . 

בתוכנית:

נראה את החתימות שלכם ומה הן אומרות, מי ומה מסתתר מאוחרי החתימה? נגלה כיצד נזהה זיופים, ועל מי כדאי לסמוך, למי כדאי להתקרב? וממי להיזהר…  נבדוק מה מצב החברות,  ומה עם היצרים.

מפגש בגרפולוגיה מצחיק, סוחף ומדהים… ההנאה מובטחת ובהתחייבות!

מאיה הראל פרטוק היא גרפולוגית מוסמכת משנת 2002 , מטפלת בתטא והילינג ותקשור.

בעלת תואר ראשון בחינוך וספרות ותואר שני במנהל ומדיניות ציבורית.

מה אומרים עלי?!

מאיה יקרה, היה ערב מהנה, מגבש ומרתק. ריתקת את הבנות שהקשיבו בצמא לכל מילה, את מקסימה ומדהימה, אין ספק שהייתה חוויה מיוחדת ונדירה. תודה רבה.

מאיה יקרה, היה ערב מהנה, מגבש ומרתק. ריתקת את הבנות שהקשיבו בצמא לכל מילה, את מקסימה ומדהימה, אין ספק שהייתה חוויה מיוחדת ונדירה. תודה רבה.

מאיה יקרה, היית מהממת ומקסימה, החיבור של הצוות אליך לא מובן מאליו, הצלחת להגיע לכל אחת ואחד מהצוות וזה מקסים. תודה רבה.

מאיה יקרה, תודה רבה על ערב מהנה ומעניין! היה מוצלח מאוד. נשארת הרבה מעבר למה שצריך. תודה על המסירות שלך.

מאיה מדהימה, היה ממש כייף ומהנה. הצוות היה מרותק ולא הפסיק לפרגן. את דמות חינוכית מעוררת השראה , נעימה ומקצועית . שוב תודה רבה וחג שמח מלא באור. בטוח שנשתמע בהמשך.

מאיה יקרה, תודה רבה על הערב הכייפי שהיה לנו איתך, מאוד נהנינו ולמדנו על עצמנו עוד משהו… שיהיה לך חג שמח.

הי מאיה, תודה רבה רבה על אתמול, היה ערב מדהים ומעניין ובאמת קלעת ממש לכל אחת, נהנינו מאוד!!! תודה על הסבלנות ועל הזמן שנתת לכל אחת ואחת. היה מהמם.

מאיה יקרה , רציתי להודות לך על הערב גיבוש המרתק והמעניין , היה מושלם. נהנינו במיוחד מהשילוב של תרגול עם העברת הידע כמו כן מהיחס האישי לכל אחת ומהאישיות שלך המקשיבה והמכילה והמאפשרת בתוך גבולות ברורים. תודה רבה היה מושלם.

מאיה יקרה, תודה רבה על ערב צוות מדהים שהעברת לכל צוות המורים שלנו. לא יכולנו לבקש ערב טוב מזה. כולם היו איתך, הקשיבו, שיתפו פעולה, צחקו והרגישו מאוד ביחד. יש לך את הקסם לחבר בין כולם בצורה כל כך טבעית. מזל שמצאנו אותך. תודה רבה רבה רבה.

מאיה יקרה, רצינו לומר לך תודה גדולה על ערב חוויתי, מלמד, משעשע, מגבש, קצת אחר ומלכד את כולם סביב. היו כאלה שבאו חסרי אמונה ויצאו בתחושה גדולה ומעצימה . איזה כייף שזכינו ליצור את הערב הזה דווקא איתך. כמה סבלנות יש בך ונעימות רבה! כל הנאמר היה נכון ומדויק!! היה מושלם!! איך אני יודעת? כי לא הפסיקו לדבר על הנושא גם כשהלכת, השארת אחריך אבק כוכבים. שולחים חיבוק גדול .

מאיה יקרה, תודה על סדנה מרתקת! הזמן עבר מהר ולא רצינו שיגמר!! כל הניתוחים שעשית היו מדויקים ב100%! היה מעשיר מעצים ומרתק!!! תודה ענקית.

מאיה האלופה, בהתחלה קצת היסוס לקחת גרפולוגית בגלל השאלות איך זה יזרום, זה מעניין, הצוות יתחבר לזה? … האמת שהיה ממש ממש כייף , מעניין, היה שיתוף פעולה מלא מכל הצוות שנהנה ממש, לקחנו אלינו כמה טיפים שנתת לנו וכמובן הדובדבן שבקצפת שהקדשת לכל אחת תשומת לב . היה מעל המצופה. כולם נהנו. תודה רבה על הפעלה כייפית לערב צוות למורים. וכמובן שאמליץ עליך.  

גלריית תמונות

הוספת דירוג וביקורת על בית העסק

מאיה הראל – היופי שבגרפולוגיה

Be the first to review “מאיה הראל – היופי שבגרפולוגיה”

איכות
זמינות
מקצועיות
שרות
מחיר
הייתם אצלנו ? נשמח שתשתפו איתנו כמה תמונות