מידע על העסק

נעים להכיר
אני יונתן בן גל מורה – דרך לחשיבה יצירתית.

בשנים האחרונות אני חוקר, מפתח ומלמד כלים ומפתחות מעשיים לתרגול וחיזוק החשיבה היצירתית במערכת החינוך, באקדמיה, בחברות ובארגונים. הסדנאות וההרצאות שלי בנויות בצורה חווייתית ומבוססות על עיקרון "מעט דיבורים הרבה תרגולים". המשתתפים יוצאים מהפעילות מצוידים בארגז כלים ומפתחות מעשיים, שעוזרים להם באופן מידי לשפר, להרחיב וליישם את החשיבה היצירתית בעולמם המקצועי והאישי.

אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבל עוד פרטים.

בסקר שנערך על ידי חברת IBM נשאלו 1541 מנכ"לים מ 60 מדינות מה התכונה החשובה ביותר להצלחה במאה ה -21 ? התשובה שנתנו רובם הייתה: חשיבה יצירתית !

מחקרים בתחום מוכיחים שכולנו נולדים מאוד יצירתיים, אך לאורך השנים היצירתיות המולדת שלנו נשכחת. החדשות הטובות הן, שבעזרת תרגול, הכוונה וכלים נכונים ניתן להתחבר מחדש למקור היצירתיות, ולרתום אותה לטובת הפקת תוצאות ברמה האישית והמקצועית.
במסגרת הסדנה נבין מה זאת יצירתיות, נכיר ונתרגל מפתחות וטכניקות שונות לחיזוק היצירתיות ונלמד כיצד ניתן ליישם את היצירתיות בחיי היום יום בעזרת משחקים, משימות ואתגרים אישיים וקבוצתיים.

הסדנה בנויה בצורה חווייתית ומבוססת על עיקרון "מעט דיבורים הרבה תרגולים". המשתתפים יוצאים מהפעילות מצוידים בארגז כלים ומפתחות מעשיים, שעוזרים להם באופן מידי לשפר, להרחיב וליישם את החשיבה היצירתית שלהם בכל תחומי החיים.

חשיבה יצירתית למורים
אחת המשימות המרכזיות של מערכת החינוך היא להכין את התלמידים לאתגרים החדשים והמורכבים המצפים להם במאה ה 21: עולם של אי ודאות ושינויים מהירים ודרמטיים בכל תחומי החיים ובמיוחד שינויים בעולם הכלכלה ושוק העבודה.

חשיבה יצירתית היא המפתח המרכזי להצלחה בעולם כה דינמי ומשתנה.

על מנת לעורר ולחזק את החשיבה היצירתית בקרב התלמידים זקוקה המערכת למורות ומורים שחושבים ומלמדים בדרכים וכלים כמה שיותר יצירתיים.

בדיוק לשם כך פיתחתי סדנת חשיבה יצירתית ייעודיות עבור צוותי הוראה וחינוך.

הסדנה מתמקדת בהקניית כלים ומפתחות ליישום ושילוב החשיבה היצירתית בעולם ההוראה והחינוך.

הסדנה בנויה בצורה חווייתית ומבוססת על עיקרון "מעט דיבורים הרבה תרגולים".

המשתתפים יוצאים מהפעילות מצוידים בארגז כלים ומפתחות מעשיים, שעוזרים להם להרחיב וליישם את מה שלמדו ותרגלו בסדנה באופן מידי בכיתה.

חשיבה יצירתית לתלמידים
חשיבה יצירתית מוגדרת כיום על ידי כל מערכות החינוך בעולם כאחת ממיומנויות הליבה שחובה לפתח בקרב התלמידים כתנאי לשגשוג והצלחה במאה ה – 21.

סדנת חשיבה יצירתית לתלמידים מחברת את המשתתפים אל משאב היצירתיות המתחדש והאינסופי הקיים בהם וכתוצאה מכך מאפשרת להם לחשוב אחרת, להגיב למציאות המשתנה בצורה מדויקת ונכונה יותר וליצור רעיונות ומיזמים מקוריים ובעלי ערך ולהוציאם אל הפועל.

הסדנה שמה דגש על הקניית כלים לפיתוח היצירתיות ובנויה בצורה חווייתית ומבוססת על עיקרון "מעט דיבורים הרבה תרגולים". המשתתפים מתרגלים ומחזקים את היצירתיות שלהם דרך משחקים, שאלת שאלות, פתרון בעיות, חשיבה ביקורתית, עבודת צוות ותקשורת בין אישית.

גלריית תמונות

הוספת דירוג וביקורת על בית העסק

יונתן בן-גל מורה דרך לחשיבה יצירתית

Be the first to review “יונתן בן-גל מורה דרך לחשיבה יצירתית”

איכות
זמינות
מקצועיות
שרות
מחיר
הייתם אצלנו ? נשמח שתשתפו איתנו כמה תמונות