מידע על העסק

זלדי. ככה עושים שמח!

אני זלדי, מפעילה ימי כיף, עם מגוון פעילויות לכל סוגי האירועים, (בתי ספר, מחנות חורף וקיץ, בת מצווה, ערבי גיבוש, ימי שיא, קייטנות, תיכונים, ועוד)

סוגי פעילות:

נעלי קפיצה. כל אחת מקבלת נעליים עם קפיץ  מטורףףף להרקדות! מקפיץ מאוד! לא תפסיקו לרקוד! מקפיץ כל הרקדה לרמות הכי גבוהות!!  מתאים לנערות ונשים שרוצות לרקוד בהנאה והנעה..( גם לגברים כמובן😉)

תיפוף בלדים תיפוף על דליים מאירים בחושך, מלמדת מקצבים, הכל מאיר וזוהר, להוציא אנרגיותתתתת ולהינות מקצב משגע, אקשן ואש!! מתאים לילדים מגילאי גן עד סוף תיכון,( מקצבים מותאמים לגילאי המשתתפים)

 

מסיבת אוזניות, דממה סוערתתתת!! כל אחת שומעת את המוזיקה באוזניה בעוצמה גבוהה ומבחוץ לא שומעים כלום! מיוחד ללילות ושטחים פתוחים כשרוצים לרקוד מבלי להרעיש.ששש. כמובן, שזה מתאים לכל הזדמנות שרוצים לחגוג ושיהיה הרבה יותר מעניין!!

 

משחק קליקרים חדשני ומדליק! משחק אינטריאקטיבי סוחף ותחרותי. שלט צבעוני לכל משתתף לחוויה מהנה במיוחד!. מותאם אישית לכל לקוח! מתאים לערבי גיבוש. משפחות. בת/בר מצווה. מגיל 6 עד 99….

מסיבת פולמון. הרקדה באולטרה עם  מגוון אביזרים זוהרים בחושך. כובעים, שרשראות, צמידים, קעקועים זוהרים, מקלות עם סרטים, חישוקים, גרביים זוהרות , מקלות זוהרות ועוד הרבה ג'ימיקים זוהרים! הכללל זוהר באולטרה! מתאים מאוד עם כל הפעלה אחרת! משתלב מדהים עם תיפןף בלדים, נעלי קפיצה ומסיבת אוזניות!!

 

סדנת הכנת נרות צבעוניות ויפות במיוחד משעווה והצגת תיאטרון בובות נר עם מסר מיוחד לילדים שאנחנו מאירים את העולם עם המעשים הטובים שלנו, מתאים לגניםת, ובתי"ס, מיוחד לבת מצווה עם מסר יהודי ויחודי!

בועות סבון ענקקקק. חוויה כיפית ורטובה, לילדים, כלים צבעוניים ומעניינים! מנהרת בועות חופת בועה, בועות ענק, כל ילד נכנס לתוך בועה. חבלים. חישוקים ועוד הרבה כלים מיוחדים לחוויה מושלמתת!!

(סיפור אישי עוצמתי עם מצגת ושירה מרגשת לנערות ונשים לדתיים…
ב4 שפות. עברית. אנגלית. צרפתית ואידיש.)

והעיקררררר מפעילה סוחפת ואנרגטית במיוחד!! מרימה כל אירוע והפעלה לעוצמות, אקשן מטורף ושמחה עצומה!!!   תצאו עם חוויה בלתי נשכחת ואש בעיניים!!

מפעילה בשפת העברית והאידיש

נדייק לכם פעילות מדהימה מותאם בדיוק בשבילכם!

(לגברים ע"י מפעיל.)

כמו כן משכירים ציוד לכל סוגי ההפעלות, אורות, מסך, מקרן, אולטרה, נעלי קפיצה, אוזניות, ועוד.

 

הוספת דירוג וביקורת על בית העסק

זלדי. ככה עושים שמח!

Be the first to review “זלדי. ככה עושים שמח!”

איכות
זמינות
מקצועיות
שרות
מחיר
הייתם אצלנו ? נשמח שתשתפו איתנו כמה תמונות